A0:  با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ ۴۵۰ معلم به مدارس خارج از کشور اعزام شدند
زیارت عاشورا
۴۵۰ معلم به مدارس خارج از کشور اعزام شدند
به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی خبرگزاری فرهنگیان خلیل الله بابالو در گردهمایی آموزشی معلمان اعزامی به مدارس خارج از کشور اظهار کرد: از سال ۸۵ تا ۹۲ حدود ۱۳۰۰ پرونده از معلمان برای ساماندهی در مدارس خارج از کشور به صورت بلاتکلیف باقی مانده بود که در دو سال فعالیت مرکز موفق به ساماندهی آنها شدیم.
وی ادامه داد: در تمام مراحل بررسی وضعیت معلمان تلاش شد تا تبعیضی در اعزام معلمان وجود نداشته و ملاک، بررسی صلاحیت های علمی و عمومی افراد باشد.
رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه کار اعزام ۴۵۰ معلم در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ به مدارس خارج از کشور از چهار ماه قبل شروع شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت به تمام مشکلات و اعتراضات به صورت شفاف و منطقی پاسخ داده شد تا آرامش در اعزام معلمان برقرار شود.
بابالو یادآورشد: در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳، با رشد تعداد دانش آموزان در مدارس خارج از کشور روبرو بودیم به این نحو که ۲۰۰ دانش آموز از کشور ترکیه ، ۲۰۰ دانش آموز از کشور های شبه قاره و ۱۰۰ دانش آموز از کشور های های سوریه و لبنان به جمع دانش آموزان خارج از کشور اضافه شدند که می تواند آغاز خوبی برای اجرای سیاست جذب حداکثری باشد.
وی ادامه داد: دانش آموزان و معلمان خارج از کشور حضور فعالی در عرصه های جهانی داشته اند که می توان به حضور در کنفرانس ها علمی و مدارس سایر کشورها اشاره کرد.
رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اضافه کرد: برای ارتقای کیفیت بخشی آموزشی و تقویت بنیه علمی معلمان اجرای دوره های ضمن خدمت و راه اندازی کلینیک آموزش های مجازی گروه های آموزشی در تمام کشور ها در نظر گرفته شده است.
بابالو گسترش دیپلماسی آموزشی را بسیار مهم و اثرگذار توصیف کرد و افزود: بیش از ۱۷۰ پژوهش علمی توسط معلمان و دانش آموزان خارج از کشور به مرکز امور بین المللی ارسال شده است که از بنای علمی خوبی برخوردار بوده و پیش بینی می شود در چند ماه آینده تعداد آنها افزایش قابل توجه ای داشته باشد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای آموزشی سایر کشور ها، برگزاری نشست های دانش آموزان مدارس با سایر کشورها در قالب هفته دوستی دانش آموزان و مهندسی اعزام از دیگر برنامه های مرکز در سال تحصیلی جدید است.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:, | 13:49 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |
cache01last1691243592